ponedeljek, 22. oktober 2012

Prvič na predavanju

Počutim se čisto prava študentka. Danes ob 19, sem bila na svojem prvem predavanju. No, dveh do sedaj se res nisem mogla udeležiti, ker ne bi mogla prebeklsat toliko tečajnikov.
Tudi danes sem imela slabo vest, ker sem morala prav na hitro domov. Obupno se počutim, ker jim samo še mečem dol s poligona. Ura je čas, adijo pojdite domov. Če vas kaj zanima, mi pošjite mail. Predolgo že to traja. Najprej zaradi Bajke, sedaj pa zaradi faksa. Ok, v torek bo še tako, potem pa moram to res zmanjšat na minimum, ker kako že, stranka je kralj.
Saj ne, da bi zato dobili kaj manj. Daleč od tega, navajeni so dobiti več, navajeni so na podaljške. 6 tednov so bili zlati, ker so se mi res maksimalno prilagodili. Sedaj tega ni več potrebno, ker je smotikica toliko ok, da me ne rabi vač stalno ob sebi.
Z mucom se spet stiskata
Od kar sem spet študentka, me muc prisil v špricanje. Pride domov, poje in se mi vleže na računalnik tako, da nič ne morem
Ja, med predavanjem sem lahko v predavalnici in lahko delam še druge stvari. No, realno res lahko, samo me je danes tako potegnilo not, da je ura in pol tako hitro minila, kot mojim mladičkom ura na poligonu.

Ali pa fuzbalerjem, ko padejo čisto not.