sreda, 17. oktober 2012

Pa sem spet študentka

Včeraj sem bila spet na faksu, tokrat sem si izbrala Dobo. Študirala bom to, kar v bistvu delam. Menedžment vseživljenjskega izobraževanja

Tokrat so študenjtje malo starejši, ki so bili 3 leta nazaj, ko sem delala višjo šolo. Pa vseeno je bilo tudi nekaj takih, ki so tu zato, ker jim očki in mamice lahko plačajo. Ampak, hvala bogu, da jih lahko.

Razlika med šolama je velika, ker se že drugič podajam v E študij, imam trenutno še malo problemov, ker sem bila navajena enega računalniškega okolja. Sedaj je čisto drug in se ga moram navadit.
Saj bo, danes sem že malo preklikala vse skupaj in mi ratuje domače. Edina stalnica v življenju so spremembe in čas je za spremembe.

Mi je bilo pa včeraj prav pošteno smešno. Več ali manj je bila glavina študentov takih, ki so se že med seboj poznali ali ker so na tej šoli že bili ali pa so se poznali, ker so frendi in so se skupaj odločili za študij. Le dve ali tri smo bile same zase. In tako čez okno zagledam svojo sošolko iz B2, res sem jo bila odkrito vesela. Kaj mi je bilo smešno - njen pogled, ko me je zagledala. Ja, tukaj sem, študiram. Pa ne iz potrebe po izobrazbi, ampak iz potrebe po novih znanjih, predvsem pa, ker mi je to všeč. Všeč, da delam še nekaj poleg tega, kar že počnem.

Danes sem predvsem prevelika ali lahko še uveljevljam kak izpit in še kaj. Za dva bom poslala prošnjo, za enega bom pa tut neki probala narest. Nehote se je danes na FB razvila zaradi moje pripobme debata v katero so se kar vključevali ljudje iz vseh vetrov, ki sploh ne vedno kdo sem, ki posredno vedo kdo sem in vsi so znali soditi tej moji preprosti izjavi, da mi nekaj ni všeč.
Šment, na koncu, ko je bilo 155 odgovorov, sem dojela, da so mi naredili najboljšo možno reklamo. Nikoli, tudi če bi plačala, ne bi imela toliko ogledov strani in se toliko ne bi pisalo o moji šoli, kot se je zato, ker sem napisala, da mi ni všeč hoja psa na poslušnosti.
In če to ni strateški marketing in osebni markering, potem tut ne vem kaj marketing je. Torej, če je to to, kar mislim da je, mi lahko to tudi priznajo.

Nekateri so mi očitali, da je moj način šolanja oz. moj slogan - Vzgajamo za življnje le marketinška natega.
Nekako se nisem spuščala v to, da je vsak slogan del marketinga in da je vsaka slika, filmček, del marketinga, in da je internetna stran ključni produkt makretinga...ampak...če ljudje ne razumejo, da moja pripomba, da mi nekaj ni vščeč, res ni bil del marketinga....tam jim pa ne morem pomagat.

Sem pa ponosna nase, da sem tak dober marketinški strateg, da mi uspe toliko ljudi nategnit in da kar vztrajajo pri meni v šoli in se vanjo celo vračajo.