četrtek, 4. oktober 2012

Človek rabi nekaj, kar ga navdihuje

Navdihuje me Bajka, ker napreduje iz dneva v dan in se čisto nič ne obremenjuje s tem, da ne bi mogla. Ona gre, midva jo že skoraj komaj loviva. Naslednjega psa, moram nujno dobro naučiti, kaj pomeni beseda počas, ker Bajka jo je ob narkozi zbrisala iz spomina.
Včeraj je prvič šla od doma na sprehod. Kakšno veselje, kakšen ponos. Sploh ni vohala po tleh, samo uživala, ker lahko hodi po svojem travniku.

Danes smo šli že spet in prav vidi se ji, kako se je spremenila, kako je še bolj vesela in si želi vsakič več.
Toliko se ji dogaja, da pozabi kakat.

Res me navdihuje in mi je motivator za vse, kar počnem in kaj bom počela.
Za začetek sem se postavila zase in grem na masažo. Če lahko Bajka uživa, bom pa še jaz.
Danes sem zvedela, da imam 15.10 uvodno sranje na faksu...jupiii, sedaj moram pa res it pogledat ali si prav predstavljam kje bodo predavanja, ker ne smem prvi dan zamudit.


Ne bom rekel, sprijazni se s težavo. To bi bilo enako, kot če bi jo imel za sovražnika. Svetujem pa, da jo sprejemaš kot prijatelja, saj se bo dolgo družil z njo in je bolje, da se začneta pogovarjati. (Oliver Wendell Holmes ml)