torek, 30. oktober 2012

Sprehod po Ljubljani

Danes smo imeli spet spreohd po Ljubjlani. Sprehodov smo imeli že ogromno. Sedaj delamo tematske. Zadnjič smo si šli ogledat nov most na Ljubljanici, danes samo šli do Trnovega. Prav načrtno hodim brez fotkička, da nimamo takoj posnemovalcev.
Zadnjič nas je videl novinar radia in me je prosil za posnetek Seveda sem rekla ja.
V ponos mi je, da so vsa moja pojavljanja v medijih plod mojega dela ne pa izkoriščanje vez, ki jih imajo drugi.
In danes smo se dobili in posneli intervju. Najbolje mi je bilo, ko mi je rekel, da bomo počakali na pse, da bo posnet še kak lajež. Sem mu rekla ,da tega ne bo. Ko je bilo zbranih že kar nekaj psov je videl, da laježa ne bo.
Luštkan, popolnoma sproščen intervju, prav nič narejen. Točno tak kakršni smo. Prošečni in veseli, na vse kar smo dosegli.
Sprehod je bil prijeten, vsekakor bomo nadaljevali s tematskimi sprehodi.
Sem se pa danes zavedala nečesa - če se ti v mestu pokaka pes, nimam kakca kam dati. Maš v koš zraven gostinske mize.
Kot bi se zmenili, smo na Tromostovju srečali župana. Sem mu rekla ,da rabimo koše za kakce. odgovoril je, da jih drugje tut nimajo. Ja in...pa mejmo jih mi, ker kužki kakajo tut v centru ne samo v parkih.