torek, 23. oktober 2012

Not padla

Čist sem padla not. Takoj, ko sem lahko za računalnikom grem na faks. Končno so mi stvari začele delat, no nekaj moram še vseeno jutri poklicat IT-jevce in jih prosit za pomoč.
Ko že mislim, da sem pogruntala sistem, se mi vse spet podre in nič ne najdem. Saj bo, do konca študija bom že vse vedela.
Predvsem vem kaj me motivira k diplomi - ponjo moram v Maribor. Tam imajo pa eno odlično slaščičarno. Evo, zato bom diplomirala:)

Popoldne smo šli na sprehod v mesto. Smo kar res hodili eno urco. Pogledat smo šli nov most na Ljubljanici. Naključje je bilo, da so se v tistem, ko smo stopili gor, prižgale luči po mostovih in obrežju Ljubljanice. Zgledalo je tako, kot da sem to naročila.
Lep sprehod, predvsem za tiste, ki počasi končujejo "obvezno" šolanje v Bajki. Danes so videli svoj napredek, ko so bili pred enim letom oni na tem, kar so doživeli danes "tanovi".
Po sprehodu smo šli na kavo. Tastari in en tanov. Luštno jih je bilo poslušat. "Ma ne, ej ti si bil danes bomba. Veš kako je bilo pri nas. Rok nismo čutili, pojma nimam kaj se je dogajal okoli, kje smo bili....."
V takem duhu so ga mirili, da so vsi bili na istem, danes so se pa dobesedno sprehodili čez mesto in so komaj opazili, da imajo v roki psa.
Eno leto dela pa čisto drug sveti.
Not so padli čist.