sobota, 20. oktober 2012

Sončna sobota

Ko smo bili že skoraj v kapah in šalih, se je vreme obrnilo in spet smo lahko v kratkih rokavih.
Današnja sobota je bila točno taka. Sicer je bilo res zjturaj, ko sem šla v šolo 6 stopinj, ampak to je bilo ob 9 zjutraj. Ker sem bila do dvanajstih na poliognu, sem končala v kratkih rokavih.
Dopoldne je bil čas za žogo.
Najprej so malošolci osvojili igre z žogo, za njimi pa še učenjaki.
Te so le še počivali in pustili svojim lastnikom, da so se lahko igrali

Vedno mi je všeč, kako se odrasli uživijo in res s srcem igrajo.

Popoldne je bil čas za mladičke. Vsakič me kaj preseneti in danes me je, ko je z enim mladičkom  prišel v petih tednih že 4 človek. Seveda si znanja ne podajajo in ne vem več kaj naj z njimi počnem.
Tamalčki so res face. Samo zvečer je bil pa že kar mraz in še dobro, da sem imela dodatno za oblečt.

Moj študij napreduje, muc se je odločil da me bo zvesto motil in mi ne pusti študirat. Danes sva se zmenila, da pač tako ne gre in da bo moral on biti tisti, ki bo šel iz stola in ne jaz.

Bajka ima pa spet neredno spanje, ker ponoči namesto da spim, ždim za računalnikom. Bo že, saj kmalu ugotovi, da je najbolje, da zaspi.