ponedeljek, 23. junij 2008

ZOO

Najmanj dvakrat na leto sem tam in vsakič mi je vauv. Danes mogoče zato, ker sem imela fotkič in sem lahko končno sama fotkala kar sem hotela.
Luštkano je, ko gredo v živalca tisti, ki si res želijo in tisti, ki "morajo" ostanejo doma. Moram pa priznati, da mi je čedalje bolj ravno za tiste, ki potem nergajo kdaj pa bomo šli. Nekateri res mislijo, da bomo šli takrat, ko bodo imeli oni čas. Ja pa jade. Me zanima če bi tudi manjkali na recimo seminarju, ki stane 1000€. Tako pa ker je to poceni, čeprav za nektere kot kaže ne, pa imajo do tega tudi mačehovski odnos, saj je kar nekaj....ena pasja šola. Ja je ja.....
Šola kjer se imamo luštno in kjer so skupaj tako odrasli kot najmanjši.

Kaj naj rečem, res bi lahko sedela in jih opazovala tele volkce ure in ure. Ker so ma kaj, eni taki bebčki kot imam dve doma.Razlika je le, da imajo res manjša ušesa od mojih, ker so celi na sliki.
V pogledu psa ali pa volka se vednno zgubim in samo za minuto bi rada vedela, kaj si misli ob takem zame resnem in pametnem pogledu. Predvidevam, da če bi znala njihovo govorico in jo razumela ali pa bi se oni naučili govoriti bi sedela ob njih in jih ure in ure poslišala. Kdo se ne bi upru tem očem in globokemu pogledu.
Sramota, ki si jo Zoo dovoli je, da ne spucajo vode in da imajo tako. Ne zaslužijo si jo, ker saj niso smet, so veličasnte živali.
in lahko, ma ne lahko, moramo jih spoštovati!Tudi pri njih je voda katastrofa. Če so že naredili podzemno panoramo, za kar vsaka čast, naj tudi spucajo alge z stekla, da se bo vsaj kaj videlo.
Za tole sliko sem ponucala Juša, da mi je delal senco in je uspela. Škoda, ker smo bili pozni in so živali že pospravili notri.
Tele pa....pluvajo, ok mene niso, tiste, ki imajo letno karto so pa že. Mogoče jih imajo že poln kufer, ker si zaslužijo mir.
Mreža mi je sumljiva ampak če pravijo da je OK, je OK. Je pa res, da vedno pošibam pse hitro mimo.Za otroke je lepo poskrbljeno in uživajo, sploh ker določene "domače" živali lahko tudi božajo.Tale črnogorac pa....tut jaz bi!
Nočko živalce, se vidimo kmalu spet!