sreda, 4. junij 2008

Prometni kolaps

Hvala šefu, da sem lahko šla prej iz službe in sem prišla domov normalno. No če je normalno to kjer sem šla domov: Malo po cesti, malo po kolovozu, malo po.....sorry poljska ljubimca, verjamem da nista pričakovala ljudi, kaj šele da se bosta umikala avtu tam. Res sorry, ampak morala sem domov!

In šola mi je odpadla ker....se ne da v šolo pridt. Enostavno je k meni nemogoče priti. Zato....šole ni!

Mi pa nekaj ni jasno na tem svetu. Nesreča se je zgodila ob 10.45, ko tole pišem je ura 17.00 in avtoban je še vedno zaprt.
Ej ministr, maš srečo, ta ni tolk prehitr vozu, da bi se ubil. Ampak cesto ti pa tut sedaj iz preventive ni treba držat zaprto do jutri. Kar je blo je blo.Sliko sem vzela iz 24ur.com tule kjer piše o tem. A nimamo nekje na avtobanu ene nosilce in čez njih verigo. A ni to namenjeno temu, da se odpre ali zapre avtoban....mah ker je tale moj blog obačsno komu verodostojni obveščevalni kotiček na netu, bom raje tiho.
Ker k ministru res ne grem na zagovor. Mi ni všeč, pa še mojo službo ma na piki.
Kaj je pa delu tovrnjak na odstavnem pasu? A ..... zakoni so zato, da jih kršmo! Samo dajte jih takrat, ko mene ni na cesti. Po drugi strani pa, ko ti je namenjeno ti je namenjeno. Tudi to, da ti streha iz hiše z gruštom vred pade dol. Ja živmu človeku se res vse zgodi. Dviguje hišo za tri cegle, pa cabrio naredi, ali pa zaprejo cesto, ker se je pokvarlil tovrnjak, v katerega se je potem zaletel drug tovrnjak. Avto je pa....vse stvari so tri v življenju in je bil pač tretji.
Vsem v kolonah.....srečno!