ponedeljek, 9. junij 2008

Prvič

Prvič me boli zob. Kot kaže mam prvo luknjo. Jem ketonalčke in jutri imam prvič zobarja, ker ga rabim in ne zato, ker mi zobarca teži, da moram k njej.
Danes je bil prvi seks za nekoga. No za dva. Oba prvič, pardon vsi štirje prvič. Srečno kekec in dober seks. jaz bi tut, priznam, samo ne pasjega. Lahko pa je po pasje ja.
Prvič veterinar pari svojo psico in huduča tut tega ne zna. Je klical brata veta, da mu je pomagal po telefonu. Ne ni bil moj brat!!!!! Na koncu jaz v mali šoli učim folk kako se seksa, dobr da smo vsi vedel za kaj se prvič gre.
Tako da, veti so, mater da rasa zase. En je izuzet!

Še ena stvar je danes prvič........Yenny mora kotit. Sem videla pikico/e ki s premika in čutila sem jo. Čakam na klic. Tut to je tukaj prvič.

Ajde je pa nekaj definitivno zadnjič Bush je prišel zadnjič.

Dobivati izkušnje pomeni delati napake. (H. G. WELLS)

Samo ne na rčun drugih, tako da, jutri uspešen seks vama želim in dajta to delat po pasje, ne po naše.
Yenny tebi, da mi vse narediš tako kot je traba.

Ostalim pa...na napakah se učimo in vse je enkrat prvič.

U še nekaj bo jutri prvič.....samo kaj pa ne smem povedat, ker je še pod uno kategorijo incognito. Ampak ja, prvič gredo........