sreda, 4. junij 2008

živali ne igrajo

Pravijo, da si živali ne zapomnijo. Jaz pravim, da imajo najboljši spomin na tem svetu. Z mladiči sem bila le 8 tednov, pa so se me vsi vedno spomnili, ko so me videli. Nekaterim se še sedaj čisto odpelje ko me zagledajo.
Da ne govorim o nekaterih psih na tečajih, ki so me vedno veseli in zgleda podobno temu na videu.

Nekaj je pri živalih 100% res. Kolikor daš toliko dobiš. In če si dober do njih in če ne blafiraš, če ne igraš potem dobiš od njih vrnjeno ljubezen.
Zakaj nekateri ne dobijo tega? Ker nsio odkriti še do samih sebe kaj šele do svojega psa, kateremu ne moreš igrati. Pa je čisto vseeno ali je pes, maček, ali pa zajc......

Tistemu, ki se ob tem posnetku ni zamislil nad samim seboj in svojimi dejanji, ki jih počne drugim potem ni ravno najboljši človek. Ker taki posnetki ti dajo mislit. Če oni lahko.....potem je to skoraj da naša dolžnost, da svojih besed ne požremo in da ne obljubljamo nekaj kar ne bomo naredili. Predvsem pa nikoli ne pozabimo na ljudi, ki so nam v življenju naredili kaj lepega, ok tudi tiste ki smo vam naredili kaj grdega. Če žival ne pozabi, potem naj bi tudi mi ne. Le da žival zna pokazat,
Ta posnetek sem dobila včeraj in dobro, da ga nisem pogledala (priznam pozabila sem). Če bi ga videla včeraj bi šla do Bajke in jo stisnila k sebi in bi se ji opravičila. Ker včeraj se je nekoga razveselila iz vsega srca. Za to osebo pa ne morem reči da je bilo ravno tako. Kako vem, da je Bajka zamerila. Ker se je obrnila takoj ko sem rekla in je odšla.
In kako vem, da jo je prizadelo? Ker se spet pogajave za hrano.
Bogi levček, upam da ni preveč trpel, ko so ga osamili. Ne predstavljam si da bi se kaj podobnega zgodilo mojima dvema, ker opazujem kako jima ni vseeno ko kdo odide iz njunega življenja. Bajka to takoj pokaže pri hrani.

Pravil za odpuščanje ni. Odpustite sebi in drugim z ali brez razlage. (Keith D Harrell)