ponedeljek, 16. junij 2008

Resničnostni šovi

Ne gledam jih vsak dan, daleč od tega, ker nimam ne časa ne interesa da jih. Me pa zanima kdo bo zmagal, ker se je pokazal en vzorec zmagovalca. In ta vzorec je tisti, ki mi gre na jetra. Ali je človek, ki ni slovenc, če pa v finalu ni neslovenca, bo pa zmagal tisti ki je kao bolj bogi. če pa je ta bogi še neslovenc je pa zmaga njegova.

Mogoče imam probleme z neslovenci. Jih nimam ker jih ne morem imet. Delam namreč v taki firmi, kjer se to ne da bit.
Je pa res, da imajo tako, prepoznavne reakcije ko do česa pride. Tako v službi kot v šoli.....ne da se jih zgrešit.
Ampak ravno zaradi tega so to kar so in so na nek način prikupni. Tako kot resničnostni šovi, saj so luštni, ampak kaj pametnega pa tut ne odneseš od njih.
Priznam pa nekaj, da mi gredo hudo na jetra, ko ne govorijo slovensko, to me pa tako pogreje, da občasno res nisem strpna do njih, ampak samokontrola je tista, ki me zadržuje pri tem, da ne pokažem tega ne ven.

Brihtica je bila danes spet v šoli, je lepo gledat delovnega psa, ki takoj dojame. In nekaj bom morala naredit tudi sama na tem, ker me ubija, da ne delam tisto kar imam rada.....klasiko na klasičen način. Ok sled ravno ne bom, ker se mi ne da, bom pa probala Bajko spravit v nek red, nekaj moram sprobat če se odnese pri takih psih kot je Bajka in Ajški če se le da omogočit še malo rokava, ker mnogo je bajk, le ena je Bajka.