sreda, 18. junij 2008

Birokracija

S tem sem se ukvarjala in vse do danes je šlo vse tako kot je treba. No ker se brez muje tudi čevelj ne obuje, sem morala pač enkrat priti zaman in ta postaja je bila davčna uprava. Čeprav so oni zadnji, ki bi morali ne biti brez podatkov, glede na to, da so ostali imeli podatke še isti dan. In nič, mistr za javno upravo je ok, ker vsaka čast, zadeva štima. Tako, da v petek upam, da zaključim z birokracijo.
Po dolgem času se je spet pokazal sonček in bilo je toplo. Še malo pa bo poligon kičast. seveda, da sem ga morala še malo dodelat, ker ko človek pade not je not in sem lepo ogradila oziroma mejila rastlince.
Zeliščni del. Kamilice so že lepo visoke in sem jih ogradila, da ne bodo vspovsod.Kombinacija rožic in jagod ter trave se razvija v res mali mešani kotiček, no polkrog.
Moj botanični vrt se razvija in mislim, da je to to, to je vse kar bo v tem kotičku in počasi je že čas, da začnejo tut sončnice cvetet.Moje jagode.Čakanje je tisto kar človeka obogati z izkušnjami in s spoznanjem o sebi.
Na vče stvari čakam zadnje čase, to čakanje ni pasivno ampak aktivno.
Vse aktivnosti bodo kmalu realizirane. Vse ob svojem času.

V Bibliji piše: Vse ima svoj določen čas in vsako početje pod nebom svojo dobo.