četrtek, 5. junij 2008

Kuga

Ford Kuga
V redu avto, sicer za psa popolnoma neuporabem, ker ima čisto previsok prtljažnik in pa polno enih predalčkov pod dnom. Pa še rezervno gumo in not, tako da vprašanje koliko je prtljažnik sploh brez dile, ki jo sam narediš, primeren za prevoz psa. No slike sem obljubila, da ne dam na net, ker ne smem. Pač če hočem voziti vozila, ki še niso v javnosti, potem se moram držat pravil. Saj so slikice, takoj na začetku v linku.

Kaj me je presenetilo 115 konjev je lepo ...no gremo na začetek. zunanjost mi ni bila fascinantna, verejtno zato, kr je bele barve in mi je bela nesimpatična za avto, razen redkih izjem, recimo Oplova omega, ki ji za moj okus paše samo bela barva.
Ok glede višine tut ni panike, ker sem bolj pri majhnih in sem brez problemov vsedla vanj.
No nekaj je, to je kao terenc in če že je terenc, potem bi jaz imela takega terenca, ki ga vohaš že v notranjosti. Tukaj pa eleganca, zici so bili skoraj malo športni, armatura tipično fordova, vžig fenomenalen na ....tega ne povem, kar naj se še kdo matra, jaz se namreč sem. Da ne bo pomote, vžge takoj, ko najdeš kje. Vmes sem probala celo na Sezame otvori se. No sama vožnja pa.....kako pogrešam močan avto.....to je vse kar povem in mislim da je to dovolj.
Lep pregled, fantastičen anšlag - ne vem kako se temu reče po slovensko, ampak moj city servo je amater proti temu res. Pospeški fantastični, sploh ne glasen. V glavnem če bi hotela biti modna in imeti kao terenca za frajerko igrat in bi bila seveda brez psa, ali pa imela takšnega, ki ga dvigneš in daš v avto (beri na baterije), bi ga pogojno imela.

Je pa nastal seveda takoj klepet kaj bodo dolenčki s tem avto. ziher se bodo drli ku ga?