četrtek, 19. junij 2008

Princip

Principi so zato, da se jih držimo. Ena izmed stvari v moji šoli je vedno bila, da je bilo zelo prilagodljivo glede plačila. In vedno bo tako, ker vem kako je ko moraš štukat mesec z mesecem.
In veliko tečajev sem speljala brez da bi mi vse plačali ker vem, da jim je bilo težko dati keš. In zaradi tega mi ni bilo težko odpisat kak obrok.
Da pa tečajnik postavi plačilne pogoje ker kao nima hkrati pa ima ...in gre.....
O ne, te časi so minili in ker me nihče več ne morem za nič držat lahko mirno rečem prav, izpit bo ko bodo terjatve poplačane. In točno tako bo.
Nisem socialna ustanova, sem pa človek s katerim se da veliko zmenit tudi to, da se mi plačuje po 10€, pa magar eno leto. Tudi to sem že imela, ampak sem res vsak mesec dobila brez da bi jaz rekla kaj. Zadnji tečaj sem častila, ker cenim ljudi ki nimajo in si znajo organizirat stroške tako, da nikjer ne ostanejo dolžni in da se držijo tega kar rečejo.
Jebat ga je fino met stvari pa kam it. Samo plačat je tut treba.

Pač preskok v glavi in konec konec preskok v vsem. Pri denarju se pač konča in tut jaz moram plačat vse kar delam in kjer delam...torej sipml k pasulje je vse skupaj, ko te nihče ne more več za nič držat, ker vse kar počneš počneš tako kot moraš.

Tako kot mi ni več potrebno z vsakim, ki je popli čašo modrosti, hkrati pa niti še ne ve kaj bi, biti prijazna. Vsak ima pravico da se mu pove kako stvari stojijo. In ne vem čisto kaj se s to mladino dogaja ampak ko nekam prideš prvič, ko konec koncev s človekom debatiraš samo po maiu ne moreš biti najbolj pameten, ker konec koncev si gost in temu primerno se moraš obnašat. Mladina pa zadnje čase misli, da so oni tisti, ki so popili vso modrost in znanje, ki so postali prav nadležno agresivni pri svojem pravu. Ok fino fajn, da so samozavesti, samo osnove bontona in še česa pa.....bo treba še malo dorast, da vas bo kdo resno jemal, predvsem pa se naučiti kdaj je dovolj.