četrtek, 26. junij 2008

Vročina

Ne maram je, tako kot ne maram ravno sonca in sedaj imam oboje. Ko je tako vroče, da se mi soba niti čez noč ne shladi. In ko mi to končno rata mi pa sosed zaspi ob prižgani televiziji in adijo moj spanec. Saj za kakšno urco je pa šlo, potem so se pa začeli oglasi na ....no ob petih se je zbudil in takrat sem zaspala.
Niti ne vem zakaj vsako leto pizdim zaradi te vroče dni in ne kupim klime. Po drugi stani imam pa sedaj res druge stroške.

Pasja šola sploh skupina za izpit je postala muka. Nekateri imajo ksiht vedno zamudit in niti se ne opravičit. Konec koncev spoštujem take ljudi, priznam. Ker to je tisto kar se moram še malo naučit. Biti egoist. Sedaj pa res lahko rečem samo še en teden, ker jutri teden bo izpit in potem bo konec teh skoraj da muk na poligonu, ko se počutim kot kreten občasno. Kot da se nismo nič naučili, kot da imajo spomin, ne da ga imajo, da ga nimajo. vsakič isto. Ne da se mi z njimi več!

Zato res komaj čakam naslednjo soboto, ko naredim zaključek. Poletno šolo bom imela nekrat na teden. Cena bo fiksna ali si ali te ni, tam se ne bo pililo poslušnosti, ker je škoda mojih žicev če si ne zapomnijo nič. Ne štekam kako si ne morejo zapomnit nekaj navodil in kako se lahko občasno izživljajo nad psi. Dobr da jih imamo, da se imamo nad kom.
Lenka je odprla učke v ta niti ne tako lep svet. No lep je toliko kot si ga narediš in želim si, da bi našla lastnika, ki se ne bi izživljal nad njo. Lastnika, ki bi bil fer.