ponedeljek, 30. april 2012

Delovni dan

Danes se mi je zdel praznik. Res, da sem imela dopoldne prevzgojo in da sem vstala zame sredi noči.
Ma v tem tednu sem se navadila na zgodnje vstajanje in mi sploh več ni problem. Upam, da bom jutri spala do takrat, ko se mi bo spalo.
Še celo tako zgodaj vsem vstala, da sem lahko bila takoj ob 8 v trgovini. Ob tem sem se spomnila na svojo tečajnico, ki po novem vstaja že pred peto, ker ji je fino bit zjutraj pokonc. Vsaka čast, jaz ne morem.

Sem pa danes po petih dneh pila kavo. Kava ni imela čisto nobenega drugačnega okusa, le fino jo je bilo piti. U pa še nekaj na to temo....po treh tednih sem prvič probala solato s kisom...kako je zanič :))))
Se mi je okus res že toliko spremenil?
Popoldne so mi odpovedal šolo zaradi vročine - sem se kar strinjala in nisem iskala poznejše ure. Pred praznikom dela, res ne smem preveč delat.
Sva si pa zato z Bajko vzeli čas za dva daljša sprehoda. Zadnji je bil v sončenem zahodu...ni ga lepšega naravnega platna.
Ko imam čas opazovati sončni zahod in ko imam čas z Bajko it v miru na sprehod, potem to pomeni, da sem frej.