sreda, 25. april 2012

Vse je drugače, ko je sonce

Končno dan brez dežja, čeprav, ko sem se peljala v Dragomir me je ujela ena mini plohca.
In to, da ni dežja se takoj pokaže na poliognu. Že dopoldne sta bila individualca fanatstična, popoldne pa so bile skupine odlične.
Ta skupina me čisto preseneča, nismo imeli čisto nič pavze, ampak smo takoj nadaljevali po igralnih uricah. In res se pozna to, da so psi stalno v šoli. Napredek je fenomenalen in kar malo sem pogledala, ko sem danes videla, da imam šele 7 uro.

 Šola je fajn:)
Naslednja skupina ima 3 ure več kot ta pred njimi. So pa veliko bolj živahni. Pride skupina kje se psi res igrajo na veliko in so temu primerno tudi bolj živahni in je težje njihovim lastnikom.

Danes se nam je zgodila dvojna nesreča. Najprej je tečajnik padel čez drevo ali bolje rečeno ob drevo.
Potem smo pa še en prst malo zvili. Ampak cilj smo pa dosegli :) Ranjenci so pa tudi ok-