ponedeljek, 9. april 2012

Pasji ponedeljek

Tako bi se pa dalo živeti:)
Za dobro jutro so prišli učenjaki. Piflarji, no ne čisto vsi;) Saj ji čisto nič ne privoščim tega obdobja, in me je groza gledat, kaj me čaka, ko bom imela novega psa. Saj jo probam tolažit, a vem, da bi jo najraje po eni strani zadavila, po drugi strani je pa tako srčkana, da se ves stopiš. A pogled vseeno pove vse.
A potem dobiš to:
Sama med velikimi;)
Malo sem se zamislila kaj počnem s tečajniki, priznam:)
Popoldne so začeli španjelčki
Presenečena sem, kako lepo napredujemo in kako luštno se imamo.
Za njimi so prišli tamali. Prvič v življenju sem videla zmatranega parsona!
Nadaljevala z malo šolo.
Sestrici se nista mogle zmenit kje gre katera.
Ta ima pa tak pogled, da dol padeš!
Dan sem zaključila tako kot sem ga začela. S še eno skupino učenjakov.
Dan, ki ga z veseljem takoj ponovim!