nedelja, 29. april 2012

Vroča nedelja

Danes je bilo pa že ob devetih vroče. Prijeten združen sprehod. Od danes me nekako ne skrbi za izpit, ki bo drug mesec. Seveda imam še kar nekaj dela, ampak današnji dan je bil najbolj pomemben - združevanje obeh psov.
Na poti nazaj sem spet naletela na en grd prizor. Tokrat ni bil kriv pes, je bil pa človek.
 S skupino, ki sem jo imela ob desetih sem želala izkorisiti srno, da vidim kaj bodo naredili psi. Namero nam je delno preprečil lovec, ki se je izredno hitro odzval na moj klic. Vseeno pa smo šli s psi čisto blizu in nihče ni šel ne zraven niti niso kazali kakšnega neobičajnega vedenja.
Lovec nam je vse razložil kaj bo naredil z njo. Mi pa smo nadaljevali pot proti Savi.
V tako vročem dnevu nam drugega niti ni ostalo. Psi ....niso imeli čisto nič proti.
Bokserji so pač posebni psi. Danes sem spoznala še eno. Raje drži glavo pod vodo, kot da gre v vodo.
 Junakinja dneva je Veja. Res ima pravo ime:)