ponedeljek, 23. april 2012

Računovodstvo

Ni mi jasno, kako sem lahko 12 let delala v računovodstvu. Ni ga bolj dolgočasnega dela, kot je zlaganje in prelaganje računov, knjižnje in .....danes sem spet zabila 2 uri zato, da sem spravila v red fascikel in nekako pripravila za računovodkinjo. Ja, raje plačam, samo da mi tega več ni treba. Saj potem me spet prime tista stara navada in predno odnesem fascikel vse sama spedenam.
To kako denar priteka in odteka itak sproti urejam, ampak potegnit črto pa res ne delam vsak dan.
Vem koliko imam na računu in dokler je plus me prav nič ne boli glava.
Me bo pa počasi začela bolet glava, če se ne bo umirilo vreme. Danes dopoldne sem sicer spelala individualne ure in prevzgojo, popoldne pa kot zaketo najprej dež, ko bi morale z Bajko ven, potem sonček in ob 6 spet dež.
A se ne damo, lokal v bližini nas je že kar navajen in mi njih. Počasi bo že standard, da ali začnemo ali pa končamo tam, ker vreme pač ne zdrži cel čas.
Danes smo začeli na kavi, končali pa v travi.
 Počasi bom odprla podružnico v lokalu - teorijo dajemo v prakso, a ni to smisel šole :)