petek, 27. april 2012

Praznik

Ni praznika v pasji šoli. Danes sem slišala: ma se ti vidi, da si delala na železnci, kjer se dela vsak dan...in res sem delala tudi na današnji dan.
Zame zgodnji začetek, a vseeno tako vesela, ker je bil dopoldne tako uspešen. Veseli lastniki, zmatrani psi in otroci, ki so odšli domov polni načrtov in prijetno utrujeni.
Popoldne pa skupinska vadba.

Praznik, saj praznik je zato, da se družimo! In smo se.

Dva dni nazaj sem govorila s bivšo tečajnico, ki je izredno prijetna punca. Ob najinem pogovru sem ugotovila, kdaj bo tisto, ko bom rekla, da delam preveč. Ko bom morala najeti sprehajalca/ko, da mi sprehodi mojega psa, bom vedela, da sem preterala :)

Dokler je tako kot je, se ni za bati. Delam ravno toliko kot si želim. Zadnje dni sem zaradi prevzgoj malo bolj utrujena in sem bila v vmesnem času res čist zaspana. Sem si šla zmerit pritis. Lani, tak čas sem se še borila ali me bo infakrt al ne. Danes sem se resno ustrašila ,da imam spet čez 150 pritiska...no imela sem ga 108...Prenizek pritisk tut ni dober...čas je, da me začne kdo sekirat, ker mi more narast pritisk. No, ampak po pameti prosim.