sreda, 11. april 2012

Čas je za nekaj novega

Če ostaneš na mestu in če se nič ne spreminja, potem umiraš na obroke. Če se nič ne dogaja, če nič ni novo, potem je nekaj narobe.
V eni knjigi sem prebrala:
Za vsakim načrtom stoji naključje in za vsakim naključjem načrt.

Ta teden hodim v trgovino po hrano. Ampak kupujem minimalne količine, ker kupujem samo tisto, kar bi v tistem momentu, ko zagledam tudi imela.
Vse kar si kupim, vse probam, vse kar si želim - dobim. Zavestno si filam v spomin vse, kar imam rada. Zavestno se poslavljam od vsega kar ne smem in hkrati zavestno stopam tja, kjer ni ravno moj teren.
Življenje je potovanje. Tokrat potujem nekam, kjer mi bo čisto luštno in kamor komaj čakam, da grem.
Bo drugače, bo občasno čudno. Bo stresno, sploh zato, ker vem, da se včasih ne morem skontlorilat in ko me prime hočem in to takoj.
Tokrat ne bom smela, zato je to potovanje v mojo notranjost. Potovanje, ko ti ne bo treba reci ne, pa ne zaradi skušnjave, ampak zato, ker ne bo potrebe.
Tole si sicer zdele sama sebi lažem, ampak...vem da bo šlo in vem, da bo fino.
Bolj kot ti je na začetku grozno neznano, bolj te, ko se vsa zadeva bliža, neznano privlačno in ti je zanimivo.

Grem se zabavat, grem uživat in grem tudi malo potrpet....saj to naj bi bilo življenje. Skušnjave...jah tudi to je življenje. Eno so pač take, ko niti nočeš reci ne - to niso skušnjave, ampak so le uresničevanje želja in potreb.
Ostalim se pa čisto lahko uprem.