sobota, 28. april 2012

Prijetno utrujena

Za namo in pred mano so zelo zasedeni dnevi. Sem utrujena, ampak nisem pa sesuta.
Verjetno k temu stanju, ko bi, glede na to koliko delam, morala biti čisto brez energije, pripomore moj nov življenjski stil. Svojo prehrano sem spremenila in iz nje črtala sladkor in belo moko. A mi je kaj hudega? Čisto nič. Včeraj sem spekla svoj prvi pirin kruh. Glede na to, da sem ga morala danes spet, lahko rečem da je dober. Če sem poštena je več kot odličen. Polnozrnata pirina moka, mešana semena, radenska, pecilni prašek iz vinskega kamna, sol in žlica olivnega olja. Njama zdrav kruh. Ker ga delam na roke - s kuhalnico, da ne bo pomote, ni niti preveč zbit, ampak ostane rahel. Moram ga narediti strojno, da vidim razliko. Še vedno prisegam na to, da je bolje če je narejeno na roke.
Premišljujem, da ga bom naslednjič naredila s čebulo ali pa olivami. Tudi s česnom me mika. Ker ga mislim kar nekaj časa peci sama, bom definitivno ekspirimentirala.
Počasi se moram spravit še na kaše in probat še to. Pa tuninega namaza imam že počasi dovolj, čeprav sem mu danes dodala še zelišča in česen in je spet malo drugačen.
S prehrano res lahko izboljšaš svoje počutje in sem dokaz, da lahko z zdravo prehrano dobiš čisto drugo energijo, ki jo človek rabi takrat, ko veliko dela.
Mi je pa zanimiva reakcija ljudi, ko gremo na kavo, pa pijem čaj in to nesladkan. Najprej vsak vpraša : a hujšaš? Ne, ne hujšam.
Odločila sem se, da tokrat vlagam vase. Dosedaj sem v različne stvari, nazadnje v izobrazbo, sedaj pa je čas, da vložim nekaj v svoje telo. Konec koncev si sedaj tudi ne morem privoščiti, da mi telo odpove, ker brez njega ne morem nič. Izpostavila sem ga naravi, kar pomeni, da mora prenašati različne vremenske vplive. Če nisi odporen, padeš dol. Jaz tega ne smem in ne morem. Zato je bila logična posledica tega spoznanja - vlagaj v zdravje. In to počnem.