sobota, 21. april 2012

Uresničite svoje srčne želje

K razmišlanjau me je spodbudil članek, ki sem ga prebrala ob večerji.  Uresničite svoje srčne želje in spoštujte srčne želje sodelavev. Ok, nimam sodelavcev, čeprav če gledam drugače imam timske delavce s katerimi skupaj vzgajam pse.
Letošnja sezona je, lahko rečem, moja najboljša do sedaj. Pa jih ni bilo tako malo. Ampak letos je res drugače. Psi delajo stvari, ki jih z drugimi še nismo delali, psi so pridni in napredek je fenomenalen.
Prav za ene 5 ur vse skupine prehitevajo. Ampak nič hudega, smo boljši, kar je še boljše.
Premišljevala sem kaj sem naredila drugače kot ostala leta, kaj je tisto s čimer smo dosegli to.
Bolj kot premišljujem je to, da res delam s srcem in da sem samo v tem. Dobesedno je posatal to moj način življenja in ker se ne obremenjujem z drugimi stvarmi sem 100% v tem in smo boljši.
Res je to, da ko najdeš tisto, kar je tvoja pot, kar ti je zapisano in kar je tvoja srčna želja, potem gre vse tako kot mora it. In prenašaš to na druge in zato drugi postanejo boljši in se združujemo v dobrem, ne v slabem. Zato vsaka skupina posebi preseneča in gre v višave. Sedaj vidim, da lahko naredimo še več. In bomo.