petek, 6. april 2012

Nekateri mislijo, da se svet vrti okoli njih

Ko delaš z ljudmi, šele veš česa vsega so zmožni.
Najbolj mi gredo na jetra tisti, ki že ob prvem klicu cenkajo za ceno in takoj probajo nekaj doseči. Ok, to da naj bi se poznali, ker smo iz istega kraja je tako, malo za lase privlečeno. Pa tudi če se poznamo...je to pravica, da se potem cenka za vsako stvar.
In danes sem naredila še eno izmed potez, ki niso ravno primerne za čas v katerem živimo. Ker je stranka zamujala 10 minut sem poklicala kako jim gre, njihov odgovor je bil, da samo še v avto skočujo, saj so blizu doma. Moj pa, da naj kar ostanejo doma.  Glede na to, da so odložili telefon, sklepam, da ta ura le ni bila tako nujna in pomembna, kot je bila par dni nazaj, ko so se na vse pretege trudili dobiti termin.
Škoda, ker bi ta ura lahko drugemu res prišla prav in bi jo z veseljem izkoristil.
A tudi to mora biti in že nekaj časa se za take niti ne sekiram. Saj so oni na zgubi, ne jaz. Jaz si grem po kavo in imam tako vsaj pol ure mira in lahko  v miru popijem kavo.
Prazniki so pred nami in polne mize dobrot. Tečajnik mi je spekel potratno potico - noro dobra je! Pregovarjam ga naj se začne s tem preživljat, ker res dobro peče.
Bolj me skrbi za vse pse, ki bodo kradli šunko, potico in pirhe in ki bodo potem imel drisko še par dni.