torek, 1. maj 2012

Živel 1 maj

Praznik dela in spanja. No, tega danes res ni bilo. Najprej ob pol 7 smetarji, potem ob 8 sosed s štemarco in ob 9 še eko smetarji. Klic pa prvi maj, če ne morem spat.
Jutranji sprehod in kava. Na kavi sem srečala znanca s katerim se nisem videla že več kot eno leto - jebat ga, življenje mi uhaja in počasi bom res morala paziti, da mi čas ne vzame prijateljev.
Opoldne ura s Titom. Spet je bil vroč dan in dobr, da imam Savo blizu. Zadnje dni imam itak že ustaljen ritem sprehoda in točno vem koliko je ura glede na to kjer sem. To je pa prednost ali pa groza stalno enih in istih tur. Voda je zadnje dni aktualna tako s prevzgojo, individualci kot skupinami.
Ko se shladi, je pa čisti žur
Lepotec mali;)
Popoldne sem nadomestila malo spanja, ampak res čisto malo. Potem pa en hiter krog s biciklom in Bajko. Zvečer, ko se je lepo ohladilo sva imele, no sem imela v načrtu malo večji krog. Saj začele sva, potem pa na polovici prav hitro obrnile proti domu, ker se je začelo bliskat in grmet. Za čisto malo sva ubežali ne samo nevihti, ampak čist razbesnenemu nebu in ulivanju dežja.
Prijeten hlad me je posedel za mizo in še čisto malo in imam vse, kar rabim za računovodkinjo. Konec koncev moram malo vseeno delat, tut če je prvi maj.