petek, 13. april 2012

Narava da in narava vzame

Moje spoštovanje stvarstva se poveča vsakič, ko ugledam čudež sončnega vzhoda ali lepoto meseca. (Mahatma Gandgi)

Zadnje dni se zbujam ob sončnem vzhodu. Sonce čara lepe stvaritve, dan je pa čisto drug. Čeprav grem potem spat nazaj, se mi zdi, da sem začela dan tako kot je treba - z nečim lepim.
To oblačno vreme mi krade užitke lepote opazovanja narave, predvsem sonca, ki zahaja. Od danes sem alternativna in s pomočjo alternative delam spremembe. Alternativa v bistvu samo spravlja nazaj tisto, kar si uspel preko življenja dati tja, kamor ne sme. Sedaj se nazaj utirjam :)

narava da in narava vzame se sliši na pogrebu. Ampak celo živlenje daje in jemlje, le da to, da jemlje opazimo šele takrat, ko je prepozno. No prehitevam čas, in ji bom pomagala pri tem, da bo dajala.