nedelja, 8. april 2012

Prazniki skoraj končani

Če jutri delaš, je konec praznikov. Če so vsi gasterbajteri že šli domov, je konec praznikov.
Če sem šla ob 10-tih na kavo, to pomeni, da sem imela frej nedeljo. Če je bila z mano še ena meni draga oseba, je bil praznik. In bil je!
Mrzlo jutro, ko sem skoraj zmrznila pred avtom. Čisto razumem Bajko, ko ni hotela iz avta - kdo bo hodil v tem mrazu na sprehod. Prav smilila se mi je ta teden, ker če kaj, potem pa sva ukinile jutranje sprehode, ker jih ne rabi več. Spi dokler se ne zbudi. Ok, ja, budilka naju vrže ven, ko dopoldne delam.
Za jutri je že naštimana in še malo pa grem spat.
Tkratni prazniki so bili po dolgem času spet zelo prijetni, prijetni zato, ker sem jih preživela z ljudmi s katerimi mi je fino in ker sem jih preživela več ali manj nepasje. Tisto pasje je bilo itak tako fino, da niti ne opaziš, da je pasje.
Kako že gre to v Bajki....to ni šola, to je način življenja...to smo zadnjič s tečajniki skupaj dognali. Bajka ni pasja šola, ampak način življenja. Po malem smo hedonisti, nekateri bi rekli da smo veliki. A smisel življenaj ni ugajati drugim, ampak ugajati sebi zato, da s tem ugajaš tudi drugim ;)