nedelja, 14. september 2008

Turoben vikend

Prespana sobota, zmrznjena nedelja, tko je nekako na brzino pvoedano kaj je bilo.
No pa ni bilo čisto tako. Sobota je bila prespana le na pol, ker sem se že v petek odločila, da bom kuhala in pekla. Saj kombinacija je popolnoma čudna za večino, ampak vsaka posebej je pa njama. Vampi in gibanica. Oboje relativno simpl ampak dobro. Do nedavnega je bila mati čisto proti vampom, ko pa ni dobila drugega za kosilo se je to končalo, sedaj je ona tista, ki jih poje največ. No tokrat sva si z bratom privoščila, saj sva bila sama. Gibanica je bila pa tut dobra, saj je že isti dan ni bilo več. Ok olajševalna okoliščina - bil je ta mal pekač.
Zakaj sem vse skupaj delala, ker sem imela čas in ker sem se morala zaposlit v vmesnem času.
Vikend naloga je bila - ulovit Ajšin urin. Ja seveda, veliko lažje je gibanico narest kot pa tole. Ljudje so verjetno mislili, da nabiram kakšne gozdne sadeže, ker sem hodila s posodico na sprehod. Stvar je sila zaptelena, ker res počepne čisto do tal in ni prostora za nič, kaj šele za posodo s katero loviš urin. Prvič je ratal 3 kapljice. Potem pa je nehala lulat in cel sprehod ni lulala, pa sva hodile gor in dol, pa gor in dol. Ok bo naslednji sprehod, pa ni, ker ne bo, pa konec.
Zamenjajmo strategijo. Ne bo šla na sprehod par ur, med tem bo pa pila in jedla. In je dobila vse kar mi je ostalo od gibanice...ups ja tut rum, pa še juhco, pa še lubenico sva jedli. Mene je vmes kar nekjkrat prijelo ona je pa vsa srečna in sita spala. Tut njena ura za sprehod je šla mimo. Nič gremo spet probat. Opremljena s posodico in pokrovom, na oknu vzunaj posoda v katero bom prelila - če bom kaj imela. V žepu robčki za roke, v ta drugem za posodo obrisat in gremo.
Pa skordiniraj psa na povodcu, pa posodo v roki, pa pazit, da je pes na pravi strani, pa posoda v pravi roki, pa kdaj bo lulala, pa da te folk ne gleda. In je, začela je lulat, ni šlo, takoj ko sem dala posodo spodaj je nehala. Ok sem si mislila, pa čez tri ure ponovimo sprehod. Vzamem robčke in obrišem posodo. Psica se spet pripravlja, se pripravim jaz, prava stran v pravi roki imam vse....kakat gre. Ok tega ne rabim, čeprav to je simpl vzet. Ker je na tleh!
Torej nič ne bo in že hočem it domov, ko se spet začne pripravljat - saj pri tej količini tekočine, ki jo je dobila bi bilo čudno da ne bi. In stran je bila prava, posoda je bila v pravi roki in ratal je....kar lulala je in lulala...Jaz sem bila pa tako vesela, kot da bi...ja urin ujela a ne ;-)!
Takoj kličem veta in mu razlagam kako ga mam...ja do večera je treba počakat in to zelo dragoceno tekočino je bilo potrebno varno spravit. No izvid je pokazal, da ima punčka sladkor na meji (to mi sploh ni jasno zakaj, saj že par dni nisem bila pri Azimu, čokolade pa tut že nisem nekaj časa jedla doma), pa makaronov in riža ne bo jedla nekaj časa. No, bo pa župce jedla, ker premalo pije. Lula pa sedaj tut lahko braz skrbi.
Če par tednov bom vajo ponovila. Tokrat bo strategija že takoj jasna. Ful tekočine bo dobila.

Nedelja je bila...mrzla!V šoli so bili le trije in Bajka. Probala sem nekaj kar sem zadnjič na seminarju videla, no ravno konkretno tega ne, sem pa v knjigi brala in ja, že v drugem hodu preko palic, ki so bile na tleh, so se psi umirili, v tretjem pa začeli gledat vodnika.
Bom še kdaj to probala, ljudem je bilo všeč, meni pa zanimivo, ker sem v neznamem področju in opazujem ter premišljujem. Je fino, priznam.

Na koncu koncev, cilj civilizacije ni napredek znanosti in strojev, temveč človeka. (Alexis Carrel)

Priznam, da mi v šoli ni več motiv narediti dobre izpite, ker od tega ljudje, ki se jim ne gre samo za rezultate nimajo nič.
Želim si, a bi ob psu in s psom našli užitek in mir. Da bi jim bil druženje s psom in delo s psom motiv, da so oni boljši. Danes mi je bilo všeč, ko sem na koncu dobila potrditev, da jim je všeč to kar smo delali danes. Mogoče imam tokrat skupino, ki je toliko dozorela, da lahko to delamo, ker razumejo, da je vse odvisno od nas in ne prelagajo odgovornost na psa. Ne vem, mogoče je samo začeten zanos, je pa res, da na mojem mačku deluje to kar počnem z njim. Zaenkrat še ne morem povedat kaj to je, ker dokler je v fazi odkrivanja, ne bom o tem govorila.