petek, 5. september 2008

Josip

Danes smo dokončno jemali slovo od bivšega šefa. Ok želodec me nikoli ni bolel zaradi njega do danes. Bil je, ma saj je še vedno fejst dec. Danes se je zelo dobro držal, čeprav je bil na meji solzic občasno.
Upam, da bo sedaj uživaj svojo penzijo in ne bo samo neki delal skoz.
Naj uživa na morju, tale pesmica je zanj
Noben šef mi verjetno ne bo več kave kuhal, on mi jo je vsak dan. Ker je bil pač tak. Ni se duval da je šef, raje je sebi v škodo kaj preveč naredil kot pa da bi težil.

Točno sem vedela kdaj je k men v pisarno prišel kot šef, kdaj pa samo na pogovor kar tako. Dostikrat se je obnašal kot kakšen moj oče, no saj po letih bi mi lahko bil. In kar velikokrat sva se pogovarjala o marsičem. Tut pakirat me je učil, pa travo sejat.
Bil je ne samo šef, bil je tudi človek in predvsem tega ne bom nikoli pri njemu pozabila.