nedelja, 21. september 2008

Trojček

Nič novega ni, je pa danes se zgodil. Pa ne govrim o volitvah, ampak o Ajši, Bajki in Brihti. Ko je dopoldne prišla Brihta se je Bajka spremenila v pava. Ne morem verjet, da še vedno, po tolkem času ne da dol grbe, ko jo vidi. No najprej je bil pesjak, kako za vraga si kar dovoli biti notri, kot da je njen? No po minuti je Bajka postala gostoljubna in sta bile lep par. Ajška je bila lepo na stopnicah in se ni vtikala v njiju.
Saj nisem imela veliko časa biti z njimi, ker sem imela šolo, pa vseeno ravno dovolj, da sem spet lahko opazovala to čudo naravne - kardelo. Ajša je big mama, kateri Brihta še sedaj po štirih letih in pol leze v usta in se zvija pod njo. Ajška ju pusti čisto pri miru, naj počneta kar hočeta, dokler s tem početjem ne težita njej. In ko se to zgodi - na sprehodu sta prehitre in se ponavadi katera zaleti v njo ni nobenega dretja ali histerije, malo zarenči, ju grdo pogleda in so zmenjeni. Brihta in Bajka pa...ma sta smešni, non stol se nekaj ližeta, pa ena na drugo sta pozorni, ko sta bile zmatrane sta v pesjaku ena ob drugi zaspali, Po drugi strani pa, sta se samo vsaka s svojim avtom peljali in se nista videli 2 minuti pa je bil začetek spet tak kot da se ne bi videle par dni.
Smešni sta moji kokici res.
Ker se tiče pa volitev.....zmaga je bila pričakovana, no vsaj upala sem da ne bo zmagal ta ki ni. Je pa veliko presenečenje moja alternativa, ki sem jo volila, da je dobila tako malo.
Je pa nekaj res...bojim se, da smo kot vaščani pušnl in bomo dobili najmanj cesto. Sedaj pa samo upam, da ne čez moj poligon. Ker je ravno danes spet pokošen.
Upanje umre zadnje in sedaj moram svojo pozitivo usmerit v to in ne bo ceste čez poligon!