četrtek, 18. september 2008

224 part II

Ne, ne ni mi zmanjkalo idej za naslove, ampak klinc življenje je pač cikel in zato se pač ciklično vse odvija. 224 part I Tu je bila glavna igralka Bajka. In cikel je prišel na Ajško in eko 224 je bilo njenih tablet Clinofuga. Danes zvečer smo pojedle zadnje 4. O vsem kar paše zraven niti ne bi govorila, vem pa kje imajo najcenej piščanca in največ ga dobiš.
Hvala spet oči za jogurte in skuto, da si jo futral ob 12-tih, se mi zdi, da mu je to večkrat prišlo prav, sploh kadar je mamo peljal v trgovino, ker jo je končno lahko časovno omejil.
Že nekajkat sem pisala o tem, da ti je v življenju določeno vse in da se ti samo igralec v tej stvari. Od tebe je odvisno kako odigraš svojo življenjsko vlogo. Jutri gre oči na operacijo kolena, operiral ga bo isti dohtar kot je mene. Šele ko sem tole napisala, sem se zavedla, da je vse tako kot mora biti. Ajški ni treba več dajati od 12-tih jogurt in oči gre na operacijo. Zanimivo kako se vse poklopi.

No velikokrat je dobro prepustiti se toku in pač plavat, ker kdaj pa kdaj je škoda se obremenjevati s tem kako ujeti tok.
Z razliko 224 part I sem tu vedela, da ne bo problem jesti tablete. Me je pa skrbelo kako se bo Ajši pobrala nazaj, ker ni bila dobra. Ko mi spet maha z repkom, ko mi spet ob tem pleše lambado vem, da smo skoraj spet ok. Ne bom razmišljala, da slučajno ne bi bila, pustimo par podrobnosti na te bom pač pozorna.
Glavno je, da je punca spet živahna in glavno je da punca spet je!

Lepota je harmonija med lihim in sodim. Liho je omejeno, sodo je neomejeno. (Pitagora)