četrtek, 4. september 2008

eh kako je lahko delat s folkom, ki nima znanj, parod izkušenj

Danes se je še enkrat videlo kako lahko vodiš rajo ker raja ne razmišlja s svojo glavo, ampak se pusti vodit.
Seminar namenjen psom, ki bazira na metodi spodbuditve pretoka se je spremenil v farso o tem kako lahko pomirš s tem psa. Pomiriš tako, da ga zvežeš z n-timi povodci in je fino. Itak da je ker pes ne more nikamor. To, da se vseeno uporabla dvojne korekcijse cuke, to se ne vidi, to da se pes od strahu podela seveda da driskasto se ne vidi, oziroma ne šteje v slabo.
Eh ja nekoč sem že rekla, da se množičnosti ne grem, sploh pa kjer se dela mnogo stvari na enkrat. Sploh pa ne tam kjer je množica slepa in kjer nima niti toliko znanja, da bi videla, da ni nobenega napredka, ali pa če smo že pošteni, da ni pes tak - beri nima te motnje zaradi katere je bil pripeljal gor.
Ker une prave primere res niso niti na semianr sprejel.
In pa še nekaj mi gre na kozlanje. To, da mi delajo revolucijo s psi, dokeler imajo v roki kuhanega piščanca, ko ga zmanjka je pa tudi vaje konec.

Ma ja sem se tudi sama na žalost pustila nategnit, mi je po eni strani žal, po drugi pa ne, ker sem božala dva konja in je bilo cool.