ponedeljek, 8. september 2008

Tulipani

Jih gledam že en teden in premišljujem koliko in kje. A sem malo bosedena postala s temi rožami?
Ma pa bi take, pa take, pa mogoče še take....
Počasi moram spet plunit v roke in se podati v moj vrtiček in ga pripravit za drugo leto. Tole bi imela.....Jao, spet se mi bo mešal in se mi bo praznila denarnica....

Nekaj ljubezni je kot nekaj dobrega vina.....Od preveč prvega ali preveč drugega je človek bolan...(Jonh Steinbeck)
Dobro, da ne pijem vina da od tega nisem bolana, pa dobro, da ljubim stvari iz narave in predvsem naravo, da tudi le ta ni preveč nezdrava. Pretiravanje je nekaj v kar lahko kaj hitro padem in le trezna glava in razum me držita nazaj, da res ne bi imela veliko od skoraj vsega. Po drugi strani pa, ko pogledam ljudi, ki pridejo na poligon in občudujejo vrtiček...
Po drugi strani pa spet ko gledam razliko treh mesecev....ma le lepše mora bit vse skupaj!
Maj 08
Avgust 08To, ko vidiš tako razliko te vodi v odvisnost.