torek, 16. september 2008

Malo miru

Imeti pisarno v hiši je ful dobr, ker je ful mir. In kar mi je pri vsem skupaj všeč je to, da mi psici sledita in sta skoz z mano. Je pa res, da imata svojo škatljico s piškoti tu in ga vsakič dobita.
Pa vseeno, tuki je fino no.
Najbolj oblegana stvar je seveda kavč in tu gre po sistemu katera bo prej. Najboljša je Bajka zvečer, ko pride s sprehoda samo leti k meni in čaka trenutek, da gre lahko na kavč.Ajški je čisto po meri delanBajči vedno pusti še plac za mucaNo tale bučman pa še ni ugotovil, da se tu lahko tudi notri pride, hmm al je pa ugotovil da mora čuvat svoje babe;-)
Samo sedaj, ko je čedalje bolj mrzlo je malo zoperno ker je treba vstat in se premaknit v mojo sobo. Če pa hočem tja moram it čisto ven in vedno me mine zaspanost.
No je pa tut to res, da sem si za v pisarno kupila kalorifer, tako da je pa tukaj prijetno toplo. Hmm moram pogledat če se da kavč raztegnit, potem pa nimamo problema ;-)


Življenje je zaporedje presenečenj. (Ralph Waldo Emerson)

Prostor, ki si ga nameniš za delo se lahko spremeni v tvoj prostor miru in počitka. Počitek je zelo relativna stvar in če delaš tisto kar te veseli in pomirja je to lahko ene vrste počitek.
Tale sobe še sploh ne ve v kaj se bo spreminjala.