četrtek, 11. september 2008

Živalski vrt

Rada ga mam in tu sem najmanj 2x na leto.
Hranjenje morskega leva mi ni nakonjeno, saj sem danes vse naredila tako, da bi ga videli, pa so preko SMS -ja tečajniki povedali da ne bo nič....bo, drugo leto, al pa še letos! Tokrat prvič je šla z mano, no ne z mano, ampak z očetom Bajka. Ja saj kaj ti pomaga pozitivno mišljenje, če psa poznaš in veš, da te bo hotel imeti na očeh, če ne bo vlekla da me bo videla. Ampak za prvič je bila pridna tko k Bajka zna bit.
Moj oči& Bajka. Oči lepo gleda živali, Bajka pa mene. Kokoška moja.No včasih pa tut ona pogleda kaj drugegaKar veliko se nas je nabralo danes in bilo je prav luštno.Še enkrat sem ugotovila, da s sosedovo Špelco ni problemov, Katki se pa vidi, da ji manjka tisto, da ni bila v vrtcu. Tko kot morajo psi čim prej v šolo, mora tudi otrok v vrtec zaradi socializacije.
Kaj je novega v živalcu. Čisto nič, le še vedno imajo opice reve zaprte med 4 stene. Ne vem no kako so lahko tako intiligentne živali zaprte tam notri in zakaj za vraga ne morejo že narediti kletk za njih. Kot gleda itak ne bodo delali neke revolucije. Čisto običajno kletko. Sram jih je lahko da tako zavlečujejo. Pa to, da ne spucajo vode pri morskem levu tega tut ne razumem. Zakaj so delali podvodno panoramo, če se sedaj lahko preučuje alge.

Na nekaj slik sem prav ponosna ker so mi lepo uspele in jih moram pokazat. Se vidi, da nisem bila taprava, sem le imela še mamo s seboj in sem naredila le 200 fotk ;-)
Medo za čuda danes ni spal, no se vidi, da so temperature padle in se da dihat.Tole moram pokazati, ker tale pikica kmalu ne bo mogla več v naročje. Je bila pa fantastična več kot pol živalca je prehodila. Luštna je za pojest.Tukaj čisto baba hlače nosi!A ne bo že mira kle?Ma klinc vas gleda, jaz grem spat!
Več slik
A ni smešno, da se živalca nikoli ne najem.