sreda, 10. september 2008

Nekadilka

Ja to sem jaz. Danes je eno leto od kar ne kadim in lahko rečem, da sem nekadilka,
Kako nehat sem že povedala. Zvrtaš so luknjo v kolen in raje potem nehaš kadit, simpl k pasulj.

Ma vse je v naši glavi in pa želeti so moraš, potem pa gre.

Danes sem začela s pasjo šolo in na koncu se je ura prelevila v predavanje o moči misli in duha. Vse kar si mislimo se bo zgodilo, ker psu s prenosom misli govorimo kaj naj naredi. Tako dobrega kot slabega. Vsako nezaželjeno vedenje pri psu lahko preprečimo če si to res želimo in če mu že v naprej v mislih ne povemo da naj nekaj naredi.
Saj vem da je težko, jutri gremo v živalca in ker mi mati skoz teži, da je nikoli ne vzamem s seboj bo jutri šla. Seveda bo šel zraven tudi fotr, ker je ne bom imela v avtu, da mi bo pametnovala. Očetu moram pa tudi dati nekaj da bo užival in se mu ne bo obesila za vrat, zato gre z nami še Bajka. Že dva dni govorim da se bo ziher česa bala in da bomo imeli kakšen problem z njo. Ko sem se zalotila pri tem, sem takoj zavestno začela govorit ravno kontra in danes, na sprehodu sem ji povedala kam gre jutri in kako bo tam lepo. Nekdo, ki nima živali bo itak ob branju tega mislil da sem trčena, če že prej ni mislil tako. Samo dejstvo je, da pes čuti naše razmišljanje, naše misli in če jaz razmišljam in mislim v negativi bo tak tudi pes. No jutri nanjo ne bom veliko vplivala, ker bom imela kar nekaj psov, pa za obrambo sem si še sosedovi punčki s seboj vzela, sta mi tako simpatični, da bi bilo kar dolgčas brez njih. Tako sta bili luštni danes, ko sta me čakali na cesti, da jima še enkrat povem kako in s kom gresta jutri. In kako veseli sta bili, ker gre še Bajka. Itak skupaj so face in od tršice psa poznajo, to je čist neki hudga.
Isto kot me je glodalo za Bajko kako bo, me je hudičevo glodalo, ko sem prvič s seboj vzela sosedici. Vozila sem tako previdno in po predpisih, da bi se ravno zaradi tega lahko kdo zaletel. Ko je bilo to vse za mano sem se sama sebi smejala. Tamali sta itak taki kot če bi bile pri meni na poligonu, samo da smo bile drugje, in tam sta bile še bolj pridne. Sedaj recimo mi je čisto samoumnevno, da gresta z mano. Kakšna vožnja po predpisih....saj te lahko še kdo ubije.
Vse je bilo v moji glavi. In vse je v naših glavah. Na nas je, da spremenimo če to res želimo.
Davek glave in nekadilke je na mojih kilogramih, ki so se nabrali v tem letu. Zopet je vse v moji glavi, da rečem dol z njimi. Ko bo dozorelo bom. To sem sicer že nekjakrat v tem letu govorila in enkrat bo, ni vrag. Danes je tega leta konec.

Moli za mojo dušo. Molitev ima večjo MOČ kot si ljudje lahko predstavljamo. (Alfred Tennyson)

Zakaj ima večjo MOČ, ker vedno mislimo na nekaj dobrega. Zato je MOČ, ki jo ima molitev ne v božjem, ampak v pozitivnem.
Prvi stavek mi je tudi všeč..moli za mojo dušo.....V šoli si želim ohraniti dušo, ki jo pes ima. Ne spreminjaj njegovega bistva, spremenita se oba, da lahko živita skupaj. Če duše niso povezane, ne funkcionira.
Zato naj se zaradi mene tudi moli, samo da je pozitivno, ker to nas naredi tisto kar smo.