sobota, 28. december 2013

Še eno leto je naokoli



Izteka se še eno leto.  Zame definitivno leto, ki je prineslo lepe stvari. Bajka je čisto okrevala, zaradi nje sem pridobila nova znanja in se zavedala  svojih moči. Zaradi nje, sem se pobližje spoznala z alternativo in postala Reiki mojster in učitelj. Definitivno nekaj, kar bom drugo leto nadgradila.
Tečaji so potekali lepo, imela sem priliko spoznati nekaj res odličnih ljudi in tudi nekaj takih, ki sem jih že do sedaj pozabila. Predvsem pa polno dobrovoljnih psov. Ne morem reci kater mi je najbolj prirasel k srcu, ker jih je kar nekaj njih. Predvsem sem pa ponosna na vse, ki so bili v prevzgoji, ker so res naredili čisto druge pse in tudi oni so postali čisto drugi  - boljši ljudje.
Letošnje leto sem končno izpeljala šolo v naravi, ki se je pokazala za pravo odločitev in jo bom izvajala kar tradicionalno. Pri Ani je res en tak čudežen konec, ki pomiri telo in duha. Z Bajkico sva se še dvakrat vrnile tja in vedno sva se imele lepo.
Drugo leto bomo spet šle in že sedaj komaj čakam vikend, ko bomo vse tri na dopustu.
Letošnja jesen je bila zame prelomna. Sredi septembra sem doživela obisk urgence, saj mi je pulz podivjal. Diagnoza je bila izgorelost . Ob tem sem spoznala kako krasno prijateljico imam, na katero sem se lahko zanesla in zaradi nje, mi je bilo veliko lažje. Če veš, da lahko nekoga pokličeš, ko res nujno rabiš prave odgovore, je veliko lažje pomiriti svoje telo. Tanja, hvala še enkrat in vedno, ko se spomnim nate!
Ta dogodek je bil prelomen zame, ker se je kot bi mi nekdo povedal na najbolj zame dojemljiv način, zgodilo to, da sem sebe postavila v ospredje. Naredila sem čistko z ljudmi, ki so me privat ali pa službeno zajedali in ja, končno sem zadihala. Naslednji korak, ki je bil posledica brce v rit, pa je bila joga in to, kar sem rekla da bom naredila od takrat, ko sem nehala kadit. Spravit svojo teži nazaj na težko kjer sem že bila. Tudi  zato je bila zaslužna Tanja, ki me je spoznala s pravo osebo, s katero sedaj res lepo zgubljam težo. Konec leta bom končala na teži, kjer sem začela govorit, da moram dat dol tisto, kar sem pridelala ob koncu kajenja in operaciji kolena.
Leto se je končalo kot v pravljici, saj mi je Miklavžek prinesel Abi, mojo novo psičko, ki me navdihuje z novimi načrti in željami. Predvsem mi pa vsak dan nariše nasmeh na usta.
Kakšne plane imam za 2014.
Prvi plan je, da porihtam svoje zdravje in da še naprej tako skrbim zase, kot sem zadnje tri mesece.  Malo mi je že sedaj žal, ker vem,  da marca ne bom mogla 2x na tedne na jogo, ampak...takrat bom že z Abi toliko bolj aktivna, da bom to prinesla not.
Drugo leto bom tudi končala faks in bom imela čas za nove stvari, v katere me vleče.
Definitivno bom drugi leto začela s reiki seminarji za lastnike psov in tudi z reiki terapijami pomagala psom, pri njihovih težavah.
Predvsem bom pa drugo leto živela še bolj pozitivno kot letos in vsako stvar, ki mi jo življenje prinese na pot, sprejela tako, da bo najboljša zame. Pa čeprav na prvi pogled ne bo izgledajo tako.  Ljudje mi pravijo, da sem jim v navdih. Upam, da bo takih še več in da bom sebi največji navdih.
Predvsem si želim še naprej srečevati izredne ljudi, imeti res odlične tečajnike in prave prijatelje, ki jih spoznam takrat, ko jih najbolj potrebujem.
Za začetek...bom pa spremenila barvo las.
Vse naše sanje se lahko uresničijo – Če le imamo pogum, da gremo z njimi. (W. Disney)