sobota, 21. december 2013

~16~



Prvih 14 dni je že za nama. Veliko se je spremenilo. Na bolje. Ponoči že spi 4-5 ur. Ko se zbudi, ni potrebno skočiti iz postelje, ampak se lahko počasi oblečem in jo odpeljem ven. Lulanje smo res že lepo osvojili in se takoj polula, ko pride ven. To, da si že toliko ur skupaj, je res balzam. Ker najhuje pri mladičku je lastnikova neprespanost.
Pri Abi mi je všeč to, da se zna sama zaigrati in da ne potrebuje stalne pozornosti. Doma ji dam igračko s katero se igra in mi ni potrebno skrbeti zanjo.
Ima seveda svoje trenutke, ko je nič ne ustavi. Ampak se jih lepo preživimo. Res je, da jih ni veliko, ker svojo energijo porabi zunaj. Na sprehodih je kar veliko. Zjutraj gremo ven za 15 minut, sedaj se je že pridružila Bajki in očetu, ki imata svoj sprehod ob 12-tih. Zaradi nje sta ga malo skrajšala, a vseeno je zunaj slabe pol urce. Ob treh gremo spet ven. Danes, ko je bilo slabo vreme, smo bili kratki,  ob lepem bremenu, pa smo zunaj 20 minut. Zvečer imamo pa še vedno le kratek sprehod za lulanje in kakanje. Na sprehodih smo več ali manj v gozdu kjer je spuščena in hodi za Bajko. Imam srečo, da nikoli nisem prišla v fazo, da ne bi hodila. No, danes je bila utrujena in se je usedla pred mano, kar je bil na začetku znak, da se ne more več. Nesla sem jo približno 100m, potrem je pa spet hodila vse do doma. Vseeno pazim, da nima preveč gibanja in da se ne utrudi preveč. Res je tudi, da smo na ravnem terenu in da se giba toliko, kot sama hoče.
Še vedno pravi, da ne bi jedla briketov in jaz ji te odločitve prav nič ne otežujem. Jih dobi, samo zraven ima še vse ostalo. Meso, makarone, kašo, zelenjavo, pa skuto, pa jajček. Ima še 4 obroke in en izmed njih je mlečen. Skuta, ali pa zvečer Čokolešnik.  Seveda ji že dam tudi človeške pregrehe in pravi, da je čokoladni muss odličen :)
Edin problem, ki ga trenutni imava, je njeno praskanje. Ima ampulo proti bolham, zeliščno ovratnico, pa še vedno se praska.  Jutri grem v lov za šamponom proti bolham in jo skopam, ker je praskanje prav nadležno.
Če potegnem črto če prvih 14 dni. Polepšala in popestrila mi je življenje.  Je presenetljivo pridna, še vedno jo jemljem s seboj, če se le da. Z mucom sta pogojno na ti. Razen minimalne škode na omarici, mi druge še ni naredila.  Copate mi pusti pri miru, čevlje tudi. Res je, da je zaradi obojega dobila kar nekajkrat po riti, ampak sedaj imam mir. Vodo tudi več ne meče po tleh. Ja, dobi po riti, ko grize pohištvo, ko štarata na muca...vedno ko naredi prekršek, ki je strogo prepovedan za celo življenje. In rezultat je, da tega ne dela več.
Vse ostalo, pa se pogovarjam, in s glasom prepričujem, da se to ne sme. Še vedno me občasno grize, vleče na povodcu več ali manj skoz, se pulila doma, ko je čisto v elementu in pozabi razmišljat. Je čisto običajen mladiček in jaz običajen lastnik mladička, ki ga vrti okoli prsta.

Danes je bil dež in prvič je imela palerino :)
 Odlična palerinca za čisto malo denarja, kupljena v Alerju. Ji bom kmalu kupila večjo :)
Prav ko te en škratek je v njej.
Ko ji kaj ne dovolim, gre v kopalnico in v tuš kabini zaspi.
Presenečata me Bajka in Muc. Namesto, da bi ji povedala, da je zadnja prišla k hiši, ji pustita tudi to, da jima krade hrano. Se trudim, da ji dopovem, da se tega ne sme.