sobota, 7. december 2013

~ 2 dan~

Noč je za nami. Ena lužica na plenični podlogi, pa še to zato, ker se je ustrašla Bajke. Smo bile pridne in smo na 3 ure hodile lulat. Jo moram prav pohvalit, da gre takoj na travo in se polula.
Zjutraj smo se najedle in čas je bil za spanje - no spale sva midve z Bajko, Abi je imela pa žur. Ker sem mislila, da jo bom umirila, sem jo vzela v postlejo. Napaka- se je umrila ja, samo se je po 15-tih minutah tudi polulala :). Ja, tko je to, če se ti ne da vstat in jo peljat lulat. Pravilo je za vse, tut zame.
Jutranji sprehod je bil kar dolg, vmes sem jo malo nosila - sedaj že vem. Ko se vsede pred mano jo moram malo nest. Že kar vidim kako bo sedela, ko bo malo starejša in ne bo hotela it naprej. Ampak to bomo reševali potem.
Po kosilu smo šle na sončka.
Bajči se je danes že bolj počasi igrala z njo in tamala je prav uživala ob tem. Še malo, pa bomo imeli čisto pravo pravljico.
Sonček sem izoristila še za fotkanje - skoraj nemogoče je narediti dobro fotko z mladičkom, če si sam.
Danes je končno tudi malo več spala.
Ko je spala sem jo pustila samo, in niti ni opazila, da me ni. No, razen v tretje, ko mi je to vrnila z polito vodo po celi sobi, saj je bilo fino naokoli vlečt brisačko.
Bajka se je še enrkat izkazala kot zlata psica. Tako lepo se odziva in tako lepo jo vodi. Samo še muc mora nehat pihat, pa bo.