nedelja, 15. december 2013

~9~

Danes je bila čisto sama doma eno uro. Ne vem sicer ali je jokala, ker kadar sem jo pustila doma in so bili doma tudi starši, ki so rekli, da je jokala in so jo šli zato iskat. Kadar jo pustim samo v nadstropju, nikoli ne joka, tako da ne vem ali ni jokanje samo izgovor za to, da sta jo lahko vzela k sebi.
Zato sem bila še toliko bolj vesela, ker je bila danes čisto sama.
Ko sem prišla domov, me je pričakalo tole.
Prazno škatljo od čevljev si je zvlekla kakšen meter do postelje. Se je morala kar potruditi, da jo je dobila tja, ker je bila vmes še voda.
Ker je mokra brisača okoli vode, vem, da se je tudi igrala z njo.
Zakaj je ne dam v kletko?
Zato, ker jo hočem naučiti, da se ne sme gristi stvari, ko je sama. Če jo dam v kletko, je tega ne morem. Če pospravim vse kar lahko zgrize tudi ne.
Počasi že ve, da se določenih stvari ne sme, ampak je logično, da ji duša ne da miru, da ne bi.
Prejšnje dni, je vedno polila vodo, saj je prijela modro podlogo in si jo potegnila na ležišče - tega sedaj ne dela več. To, da s taco meče vodo s posode, je lahko kriva tudi posoda sama, saj ima na dnu slikico s figuricami.
Danes je tudi čisto pri miru pustila copate.
Je pa vedela, da je naredila narobe, saj se je, ko sem prišla domov skrila pod posteljo - tam ima svoje zatočišče. Vseeno sem jo s piškotkom zvabila ven, ji dala piškotek, potem pa jo peljala do povštra in škatle. Tam sem ji z odločnim glasom rekla, da tega ne sme delat. Tudi to že dobro ve, kaj pomeni dvignjen kazalec in moj odločen glas.

Dala sem jo na posteljo, kjer je naredila najbolj užaljeno faco na svetu.
In na koncu je tebi bolj hudo, kot pa psu :)
Sosedova psička je tako, kot muc, še malo ljubosumna nanjo. Ker jo je prejšnji dan kar lepo narenčala, je danes Abi dobila opravičilo od nje. Lepa, sosedska gesta.

Z mucem se pa nekje vrtimo v krogu. Bila sta že zelo dobro, dokler se ni zgodila nesreča. V sobi je bila tema, muc pa je spal na svojem ležišču. Abi je priletela v sobo in ga verjetno ni videla, da je tam, saj je se je z vso težo vrgla nanj  - tisti dan je ugotovila, da to obstaja. Muc je seveda odreagiral po mačje, mu na skočil vanj. Tako da sedaj smo spet na pihanju, če pride zraven. Ampak bomo sčasoma rešili tudi to. No, rešilo se bo samo. To je situacija, v katero ne posegam veliko, razen to, da muca skušam pomirit, saj se Abi takoj ustavi, ko zarenči in ne skače vanj.