torek, 10. december 2013

~5~

Razgiban dan je za nami. Za začetek smo imeli prijeten in srčen obisk, saj nas je prišla obiskat Ana. Luštkan srehod in nova igračka:) Po kosilu smo morale samo na hiter sprehod, saj sem morala k zdravniku. Prvič je bila dlje sama doma. Tokrat je bila res v sobi. Nova današnja stvar - namakanje tačk v vodo in metanje vode iz posode - tole bomo prav hitro ukinili.

Ponoči počasi napredujemo. To, da spi v postelji ne štejem za napredek. Napredek je v njenem spanju. Ob pol štrirh sem jo morala zbudit in jo nest lulat, potem pa je spala do sedmih. Danes je ne bom budila, ker me zanim kdaj me bo zbudila sama.
Skoraj vse njene igračke.
Začela je aportirat :)
Najbolj užaljena faca, ker sem jo kregala.
Dobro, da mladiček hitro odkuha zamero.
Zvečer imamo pa še vedno žur, predno gre spat.