petek, 20. december 2013

~15~

Pa je zgrizla prvo omarco. No, samo rob je preoblikovala, ker ji ni bil všeč. Pol ure je imela žur. Točno je vedela, da ni naredila prav, saj je takoj, ko sem prišla gor, tekla pod posteljo. Res komaj čakam, da bo tako velika, da ne bo mogla več tja.
Danes je čist vse zmedeno. Na dopust je prišel brat in Bajka se je preselila k njemu. Abi ga je čisto sprejela za svojega, samo ni ji bilo jasno zakaj se Bajka na sprehodu igra z njim in ne z njo.
Sprememba je vplivala tudi na naše lulanje in kakanje, saj se nam je danes zgodila dvakrat nesreča, da je lulala. Ker sem jo dobila na dejanju, je dobila eno po riti in sem jo odnesla ven. Dopoldansko kakanje je bila pa čista moja napaka, saj sem najprej še nekaj naredila namesto, da bi šli ven.

Hoja na povodcu ju ne dela težava v tem smislu, da ona ne bo hodila. Bom imela pa kar veliko dela s tem, da ji bom dopovedala, da se ne sme vleci.

Ker jo že jemljem s seboj v službo, sem naredila pri povodcu kompromis, saj jo med tem, ko imam stranko, ne morem popravljat. Zato povodec lahko nese, ne sme pa se z njim igrat in me vlečt.
Ušeska sta vsak po svoje. To naredi mladička nemca tako luštnega. 
Bajkica, pozorno spremlja kaj se dogaja in kam gre Abi.