petek, 27. december 2013

~22~

3 tedne je že punca pri meni. Kako beži čas, vidim po slikah.
Na tem štoru sem jo slikala drugi dan in prav spomnim se, kako me je bilo strah, da ne bi padla dol. Danes je prišla že sama nanj.
Nekaj se je premikalo v gozdu in se je čisto osredotočila na zvok.
Danes sem jo spet pustila samo doma, z nastavljenimi preizkušnjami na tleh. Vse je bilo na svojem mestu, jaz pa vsesela, ko sem prišla domov.
Najbolj sem bila vesela za vrv in vrečko.
Vem, da bo še zgrizla stvar, zato sem vesela za vsakič, ko jih ne.
Danes je dobila za jest surove vampe z makarončki. Vse je pojedla. Ker so mi nekateri napisali, da imajo psi po surovih vampih, kupljenih v trgovini drisko, sem jih zvečer malo popražila in dodala še korenček ter makarone.
Na sprehodu sva še malo vadile odpoklic in ko se mora odločiti med Bajko in mano, vedno zgubim.