sreda, 25. december 2013

~20~

20 dni je ta mala miš že pri nas. Danes sem jo tehtala, ker me je malo v križu uščipnilo, ko sem jo hitro dvignila. Punca ima že 8 kilogramov.
Kaj lahko povem o njej, razen tega, da raste?
Lahko rečem, da smo že sobno čisti. Res, da še ne nakaže, da jo lulat, se pa ne polula več not. Razen, ko ji zaradi veselja uide, to ne spada v kategorijo sobne čistoče.
Plenične podloge sem ji dala samo prvi dan, in res je šla tja lulat. Ker sem jo redno nosila ven - takoj, ko se zbudi, ko se zaigra, malo po hrani, je lulanje zunaj osvojila takoj. Po 20.tih dneh že lahko rečem, da lula na povelje.
Sedaj mi ni potrebno več tako hiteti ven, ko se zbudi ali ko se neha igrat, saj že zadrži lulanje.
Vsako jutro se sama igra in jaz lahko še malo spim - no, če lahko spiš med tem, ko skače po postelji in ubija igračke.
Danes je, kot da bi vedela, da je božič, Rudolfu odtrgala nogo.
Zaenkrat še nima težnje po uničevanju, ker je samo pregriznila nogo, ni pa ven dala polnila.
Včeraj zvečer je prvič, čisto od blizu, slišala zvok raket. Zbudila se je in gledala skozi okno kaj to je. Ob tem sem jo samo opazovala in bila tiho. Poslušala je zvoke in obračala glavo, pri tem je bila čisto mirna. Ko je bilo konec, se je ulegla nazaj. Takrat pa sem ji jaz z navudšenim glasom rekla, o kolk je bilo fino, a ne. Pomahala je z repkom in ker nisem nič več odreagirala, je zaspala. Upam, da tudi silvestra tako mirno preživimo.
Smotka še vedno čez dan čisto malo spi.
Danes je spoznala Bajkino sestrico Brihto in sprehod je bil spet aktiven, saj je imela dve, ki sta se igrale z njo. Nažalsot, sem bila brez fotoaparat, ampak bomo sprehod ponovili in bom poslikala vse tri.
Tudi po sprehodu, ni šla takoj spat, ker se res boji, da kaj zamudi.
Leži na svojem ležišču, ampak je pozorna na vsak zvok v hiši.
Vse, kar je novega je potrebno prevohat in pogledat kaj to je. Tu je prav nič ne omejujem, saj mora razvijat nosek in spoznavat stvari,
Tudi Abi je najbolj sitna, ko je utrujena in takrat kar ne ve, kaj bi še naredila.
Pa samo učke je potrebno zapret in zaspati.