nedelja, 8. december 2013

~ 3 dan ~

Danes je bila že bolj nagajiva, kot prve dva dni. Čedalje več grize in spet je polila vodo. Pod vodo ima del linojela in brisačko, kar je najboljšo pripomoček za igranje. Če dobro potegne se premakne vse. Dobila je prvo vzgojno po riti in zaenrkat se brisače tudi ne dotakne več.
Muc ugotavlja, da je imeti mladička fino, sploh če ne poje vsega :)



Gospodična je že razvajena in čistih briketov ne bi jedla. In ker me je, še predno je prišla  k meni, čisto zavrtela, je danes imela meso iz juhe, zelenjavo in rezančke. No, pa malo briketkov, da ma muc kaj za jest :)

Danes smo pridelali samo eno lužico, za katero sem spet kriva sama, saj sem kuhala in nisem videla, da se vrti v krogu. Je bila pa zelo pridna in je šla lulat v kopalnico. Kakamo pa striktno na zunaj. Danes je prvič lulala in kakala na sprehodu  - do sedaj je vse prinesla domov in se polulala in pokakala, ko je prišla nazaj.
Še vedno psi na Vankiš-u povštru iz ajdovih luščin. V posteljo sploh ne sili. Po eni strani mi je kar malo hudo, po drugi pa mi je všeč, da ima Bajka saj nekje svoj mir.
Pa v službo je šla prvič. Od silnega navdušenja nad njo, ker je odprta da vseh psov in ljudi, sem pozabila pritisnit rec in nimam zgodovinskega posnetka :(.
Po 15 -tih minutah jo je prišla iskat Bajka, ki je bila z očetom na sprehodu in ponosno sta odšle domov. Na sprehodih je neumorna. Teče za Bajko in se kar ne bi več nosila. Vseeno jo ustavljam in dvignem, ker je zanjo vseeno še preveč. Bolje malo pa večkrat, kot enkrat preveč.
Pa končno je začela spat tudi čez dan :)