nedelja, 22. december 2013

~17~

Zjturaj smo se zbudili z levim ušeskom gor :)
Še malo, pa bosta oba gor. Po pravici povedano, mi je kar malo hudo, ker punca tako hitro raste.
Je pa zato čedalje bolj ljubka in čedalje bolj se crklja. Ni sicer tisti kuža, ki se te mora tiščat, ampak je psička, ki se pride pocrkljat in gre stran.
Danes je imela spet šolo. Malo me je skrbelo za igro, ker se z Bajko kar grdo igra. Prav presenetila me je, da se j s sošolci prav lepo igrala in jih ni grizla. Naslednjič moram res fotičk vzet s seboj.
Če moraš v šolo s svojim psom, je toliko enih stvari ,da na fotkič pozabim.
Njenemu praskanju sem napovedala vojno. Trenutno resno sumim bolhico ali dve, zato sem jo danes skopala s šamponom, ki naj bi to nadlogo odpravili.
Sicer ji kopanje ravno ni pri srcu, ampak je pridna in lepo čaka v banji
Če to ne bo ustavilo njenega praskanja, bova šle na bioresonančni pregled za alergije.