sobota, 3. december 2011

Totalno presenečenje

Danes je bilo vreme aprilsko. Najprej sonce in potem dež. Pa sonce in dež...Jutranji tečaj je odpadel, ga bomo kot kaže zaključili na kuhančku. Snifkoti....danes se niso zadeli psi, ampak mi. Nekateri ljudje imajo posebne darove in Barnarda ima enega takega - fantastičnega. Dela odlične torte. Na žalost nisem imela s seboj fotkiča in čakam Danteja, da mi pošlje slike. Tokrat je Bernarda pomoje da presegla samo sebe. Pa sem to milsila že poleti, ko je naredila logo društva.
Tokrat je vsak dobil svojega psa. In ja, zgodil se je zločin nad njimi. Vsak lastnik ga je pojedel. Pojedel svojega marcipanovega psa!
Jaz...jaz sem dobila svoj kolutek in kavo. Bernarda, kapo dol!
Ker je zima in čudno vreme, smo danes zimske igralne urice začeli v bifeju. Skupina je lušnta in mislim, da se bomo še nasmejali. Komaj čakam, da začnemo.