petek, 2. december 2011

Kako je spet december?

Kar december je že. Kje je bil pa september, pa oktober in november? Kar šli so mimo. Ok, septembra sem diplomirala, torej je september res obstajal. Septembra sem začela z večno tečajev - še en podatek, da je res obstalal.
Kaj je bilo oktobra? Bil je lep mesec, ko smo lahko imeli res stalno šolo, saj nam je vreme naklonil eno lepo jesen.
Je bil pa oktober tisti, ki je bil začetek spoznanja, da Ajška ni ok.
November je bil prav tako lep in sem delala. Na žalost je november mesec, ko se je Ajški postavila diagnoza rak.
Jutri bo en teden od kar je na Medrolu. Vesela sem, ker so se bezgavke res zmanjšale, sem pa manj vesela zaradi njenega kakanja. Kakec je lep in čvrst, samo ven noče več tako kot včasih.  Jutri začnem delat na tem, da zmehčam kakec, ker punca ne kaka več tako kot mora. Saj ona bi kakala in tudi poriva, le ven ne pride. Vidim, da je že napeta tako da...gremo nad kakec!!
In tako je že december. Mesec, ko se mi v šoli umiri, ko imam skoraj dopust. No...res da ta vikend končam z dvema skupina. Ampak jutri tudi začnem z novo.
Drug teden čisto zares končam z glavnino in mi ostanejo le 3. Mogoče 4, če bo dovolj psov za dve.
December bo minil tako hitro, da se bom kmalu spraševala, kam je šlo leto 2011.