nedelja, 25. december 2011

Družinski sprehod

Božični sprehod s svojima hčerkama. Brhta in Bajka sta še vedno dve zmešani psički, ki se ne obnašata letom primerno. No, naj le dolgo traja tako. Ni lepo gledati, ko se pes poslavlja.
Brihtica :)
Bajkica
Ajšica
Vse tri in Luka
Jaz mam dost tega slikanja
A spet se moramo slikat..
Pozerke moje
Na žalost bosta kmalu ostale brez mame. Ajška zjutraj ni hotela jest, kar nikoli ni dober znak pri njej. Na sprehod je sicer šla in je tudi nosila storžka. Celo kar dobre volje je bila in je naredila 25 minutni sprehod.
Ko smo prišle domov sem ji dala govejo juhico in meso iz nje, ter malo riža. To je lepo pojedla.
Ko je brat mislil it ven samo z Bajko, je bila Ajka takoj pri vratih in je šla zraven. Sicer na kratkega, a je šla.
Za večerjo je dobila rižek z zelenjavo in meso iz juhe - vse je pojedla. Dober znak. Potem pa hladen tuš. Ko sem jo pobožala, da gremo še zvečer ven, sem začutila na vratu bulo velikosti teniške žoge. Kar tema mi je padla na oči. Na sprehodu je le lulala, nisem je silila naprej, da se še pokaka. Itak nikoli ne kaka zvečer, če dobi "človeško hrano"
Doma sem ji dala celo tableto Medrola, čeprav smo že en teden, na pol medrola na dan. Vem, da ne morem nič, upam le, da se bo bezgavka čez noč zmanjšala in ne bo rastla naprej.
Tolaži me to, da je še vseeno vrgla Bajko iz postelje in pojedla mucu kar mu je ostalo.
Vseeno pa, realnost je taka kot je. Počakala je brata, sedaj pa kot kaže bo kmalu čas za slovo in ostali bosta sami.